2011 London trip ~ Day 1

16號晚上8點到達機場,網上check in左,竟然都要排一個鐘隊放行李(法航...唉~)....快速食過晚餐趕忙入閘。步入人生第一次的歐遊。

13個鐘的機程,就係晚餐睡覺再早餐....先到達巴黎.戴高樂機場再等4個鐘轉機到倫敦。當地的清晨5時,商店未有營業,還好機場候機室大又靚.可以影相消磨時間!




倫敦時間1020到達希期路, 拎住我本在英國暢通的護照,有回家的感覺.一下機我就愛上這裡。

出閘先找underground買了7days pass, £37pass7days全日任搭,啱哂我地呢對荒失失奇兵四處亂闖~

我們住的是King's Cross超方便。一出閘周圍都古城咁,度度睇落都似百年歷史,速拉著行李衝向我們打後5天要住的小旅館, 糟糕的是要抬著沉重的行李沿著窄小的旋轉木樓梯爬上一樓...還要走錯路.>_< 到逹細少的房間我已没力氣活動.



休息一會,還是想趕快外出。
第一站, Camden Lock Market 先食隻熱狗,再行。Market好大.仲有d電單車做的椅比人對住湖食野,後悔剛吃的hot dog。 入面有好多古董物,皮箱古著, 手做皮袋, 新潮衣飾.... 有不少動物雕塑作裝飾, 但未有勾起我的購買慾...

 


離開時找錯路,行了個大運才到underground. 到了另一個站, 出閘時又選錯了...步入了179級樓梯的通道,我肯定這是超過我一年的運動量, 看見出口時我快要斷氣了.

第二站, 大英博物館。又入錯左側門,揾唔到個map, 兜來兜到終於揾返個正門,攞到本map. 大堂的位置也實在太美了.....可惜是今天剛下機,休息不足實在太累.要找多天重遊.
臨走買了本£3.5的visitor's guide方便計劃下次遊覽的路線圖,改日再光臨。




Museum外還有所古老的畫具店,感覺太捧!


最後一站是Piccadilly circus,人流極多, 完全冇精神睇同影相, 只想快點找到supermarket,買今天的晚餐和明天的午餐. 這裡只要店舖內的店員是本地人,可以問到supermarket的位置。
是日晚餐:包包包。。。 
呢晚累到8點幾已經瞓著左la